Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2015 21:42 - Честит празник Възкресение Христово
Автор: atanasio Категория: Други   
Прочетен: 1560 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 13.04.2015 10:16


Малко ми е болно ,криво ,че на страницата на БПЦ - http://www.bg-patriarshia.bg/index.php?file=index.xml
не пише ""Честит празник Възкресение Христово"" поне тези 2 дни макар ,че може 40 дни защото това е най-великият ден с Рождество Христово.
За нас, казва свети Григорий Богослов, "това е празник на празниците и тържество на тържествата: той надминава всички други празници, както слънцето надминава звездите и това е така не само за човешките или земни празници""

Моля се на Господ да ми дава мъдрост за да помагам и обяснявам защото хората незнаят основни неща тоест трябва малко катехизис(обучение и наставление) ,и съм описал до какво съм достигнал - https://www.facebook.com/atanas.shalapatov/posts/1515185388759690

Сега подготвям постинг за Библията и науките защото е хубаво да се знаят научните факти като допълнение за очистване и укрепване на вярата тоест участието на разума в областа на вярата не е излишно но има разлика между знание и вяра - ""вярата е жива представа за онова ,за което се надяваме...""/Евр.11:1/) ,че като се стараем да изпълняваме казаното от Господ Иисус Христос ще наследим живот вечен.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. atanasio - допълнение към постинга
13.04.2015 22:00
Искам специално да кажа ,че трябва да се гледат 2-те предавания ''Църквата на мълчанието и плодовете от това мълчание до днес'' с проф.д-р Дечко Свиленов в които се обяснява почти всичко - http://www.skat.bg/products.php?type=1&genre=13&page=16
,и тук не става въпрос за осъждане и злословие а казване на фактите с цел покаяние и изправяне ,и св.ап.Павел добре е обяснил ,че в Църквата имаме различни дарби и служби /Рим.12:4-8/ - Св.синод са първи сред равни.

Но свещениците трябва да са добре подготвени защото са сред хората и трябва да отговарят правилно на всякакви въпроси ,и защото са за пример за да не става както е писано ''заради вас се хули името Божие между човеците''

Колкото за книжката на професора ''Живот след смъртта'' не мога да кажа нищо защото не съм е чел но аз имам едно правило което мисля ,че всички трябва да спазват - винаги се моля на Господ да ми помага когато почвам да чета за да пресявам по-важното и нужното и да различавам истината от лъжата в написаното.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: atanasio
Категория: Други
Прочетен: 213706
Постинги: 41
Коментари: 118
Гласове: 114
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031